onsdag 20. mai 2009

Denne virker ikke

7 kommentarer:

zagabå sa...

For en tassen design! Litt sånn kult-tassent som man må ta vare på! :-) Hvor er den kjøpt?

ogjegbare sa...

Ja, det var fargene og løftene i store bokstaver som dro meg mot den. Den er kjøpt i Glasgow, på en helsekostbutikk. Ikke en av de store kjedene, tror jeg.

zagabå sa...

Må taes vare på! :-)

Mette sa...

Jeg prøvde den jeg fikk hos deg for noen år siden. Tydeligvis samme produkt i eska, virka ikke den heller.

ogjegbare sa...

Ja, de har lagt litt for mye vekt på den der fjortendagers diet plan de skriver om i pakningsvedlegget. Hvis jeg ville slanke meg ved å spise mindre og sunnere hadde jeg vel ikke trengt piller??

Juksemaker pipelort. Men pakninga skal spares på, så klart!

fru Storlien sa...

Takk for tips. Da kan man krysse av enda et håp som brast på lista. Jeg ønsker meg en fettsmelter-de -lux!

ogjegbare sa...

Værsågod. Og si fra hvis du finner en!