onsdag 26. november 2008

Vet hai at du har mensen?

Hvis den slitsomme hannbikkja til kompisen din synes du er ekstra stas en gang i måneden, er det vel ikke så rart om hai også får med seg at Tante rød er på besøk.

De synes jo det er spennende med andre kroppsvæsker, som urin, det kan være nok en grunn til at surfere er overrepresentert i statistikk over haiangrep, det er noen av dem som ikke gidder å gå opp av vannet for å tisse. Ellers tilbringer surfere mer tid i vannet enn de fleste andre, de lager ofte en silhuett som ligner en syk sel der de ligger på overflata, som jo er der en del haier foretrekker å spise.

Men mensen, er det mulig at en hai lukter blodet og går bananas? Det vet man visst ikke før man har gjort noen tester med frivillige menstruerende og ikke-menstruerende dykkere.

Det er bare å melde seg.

5 kommentarer:

Smilla sa...

dette er helt koko. hahaha!

ogjegbare sa...

Når jeg først begynte å tenke på det, synes jeg det var rart at det ikke er mer snakk om det i forbindelse med haiangrep. Det er mulig jeg har hengt meg litt opp... ;)

Men foreløpig konklusjon - tampong er nok bedre enn bind i våtdrakta.

Smilla sa...

den personen som evt bruker bind i våtdrakta må være en mann som ikke vet bedre er min konklusjon...

Anonym sa...

Godt spørsmål egentlig.. Tror ikke jeg hadde lagt ut på haisvømming med mensen, sånn just in case..

ogjegbare sa...

Smilla: Så er spørsmålet hva en mann skal med bind...

Kine: Enig med deg. Best å la være.