søndag 7. september 2008

Nyheter om Kjæresten

Å, alt automatisk og lurt som skal være så praktisk og bra, og bare blir feil, dere skal ha for at dere prøver. Jeg googlet Nina Hemmingsson, svensk serieskaper, boka Jeg er kjæresten din nå kom på norsk for ikke så lenge siden.

Og relativt høyt oppe blant treffene kom altså denne, webavisens tilbud om nyheter om Kjæresten. Først trodde jeg det var en eller annen slags tjeneste for stalkere de ville selge meg. "Få nyheter om Kjæresten på mail eller til din webside". Joda.

Gjør de dette med alle mulige ord, og så satser de på at det bare blir koko annenhver gang? Siste nytt om Nina Hemmingsson ville nok ha vært litt mer relevant. Then again, det frister jo litt å følge med på hva Kjæresten driver med for tida.

Så var det Nina Hemmingsson, ja. Jeg liker tegningene hennes, de hvite øynene, jeg skal kikke litt i den boka.


Ingen kommentarer: