tirsdag 12. august 2008

Jeg hadde

tenkt til å skrive noe her i kveld. Og så ombestemte jeg meg!

Men sikre kilder som vet hvordan dette skal gjøres, sier at det er viktig å bare poste i vei. Så da så. Jeg ombestemmer meg igjen.

Point of no return:

Mina delte ut pris for et eller annet med hår under Oslo Fashion Week. Jeg har ikke klart å se sammenhengen. Ikke et vondt ord om håret til Mina, men ikke et godt ord heller. Var poenget at prisutdeleren skulle ha et hår ingen har tenkt noe mer på? For å virke fullstendig upartisk? Se, vi favoriserer ikke én bestemt trendsveis?

I tillegg tøffet hun seg med å la være å pynte seg. Sånn har jeg også tøffet meg noen ganger, for eksempel som 12-åring på 17. mai.

Og hvorfor har hun det uttrykket hun alltid har på bilder? Litt sånn fortvilet, overrasket? Hun står da foran fotoveggen på OFW, klart de tar bilder.

Ingen kommentarer: