lørdag 26. februar 2011

En egen plass i helvete

Jeg vil samle på egne plasser i helvete. Det er en egen plass for voksne som misbruker barn. For spinninginstruktører. For de som lager en dårlig cover av en låt noen liker skikkelig godt, dermed er Ingrid Olava i trøbbel etter Her kommer vinteren. Og ikke minst for kvinner som ikke hjelper hverandre. Der de skal være blir det folksomt, jeg gruer meg allerede.

Hvilke flere reserverte plasser er det i helvete? Hjelp meg med å lage liste. Nå sitter jeg og googler.

10 kommentarer:

fr.martinsen sa...

Hva! Det er en plass i helvete for de som disser Ingrid Olavas cover.

ogjegbare sa...

Her er 108 stk som har satt seg opp på liste.

fr.martinsen sa...

Dere altså, plass i helvete til alle 108.

ogjegbare sa...

Men jeg skal ikke sammen med dem! Jeg ser at jeg formulerte meg uklart, jeg liker Ingrid Olava sin versjon. Og dårlige coverversjoner gjør meg sjelden opprørt.

Jeg kommer derimot i avdelingen for kvinner som ikke hjelper andre kvinner, tipper jeg.

TeaNote sa...

Mennesker som på død og liv skal dytte på deg meningen sin!

ogjegbare sa...

Da har vi det ganske trangt allerede. En del folk kommer også til å høre hjemme i flere avdelinger, blant de 108 er det nok en del som skal dytte mening.

ogjegbare sa...

Og så er det jo egne plasser i helvete for rosabloggere og mammabloggere, menns dupedittblogger går fri.

vaarloek sa...

spysøte blogger og menneskene bak de "perfekte" livene. hilsen bitter og misunnelig. neida.

Anonym sa...

og og og DE MÅ TVINGES TIL Å SKRIVE OG POSTE BILDER AV ALLE FAILS OG JÆVELSKAP de opplever. ingenting søtt, ingenting sukrete, ingenting perfekt. ingenting.

MM sa...

Tusen takk for en helt egen plass i helvete. Men det hadde jeg nok allerede, er jeg redd.