fredag 12. mars 2010

Opp i rompa

Det var mye hjelp å hente i kommentarfeltet da jeg lurte på hvordan det var å bruke femidom. Nå snakker vi om buttpluggen på jobb. Jeg blir usikker på skrivemåten. Butt plug, buttplug, buttpluggen, flere buttplugger. Ordboka hjelper meg ikke, og på internett kommer det opp mangt og mye uansett.

MEN det vi diskuterer er: Når skal den inn? Litt inn i rompa under sex, og så ut igjen? Leke litt med den i rompa først, så ut, og så pule? Ta den med ut av sexen og gå rundt med den under buksa på butikken?

5 kommentarer:

ogjegbare sa...

Skal si det blir rolig i kommentarfeltet når man lar det gå måneder mellom innlegg. Men nå har jeg vært på middag og blitt forklart hvordan den vanligvis brukes.

Prinsesse Lea sa...

Og så har du ikke tenkt å dele??? (Jeg vet hva jeg innbiller meg er normal bruk... Men jeg har jo trodd rare ting før, så :p )

ogjegbare sa...

Visst kan jeg dele! Vanlig bruk er visst under pulinga, for mannen vil den stimulere prostata og være veldig godt. For kvinnen vil det det vel også være godt (men kanskje ikke like godt som for mannen siden det ikke er en prostatakjertel å pirre der), pluss at den gjør skjeden litt trangere, og at man kjenner buttpluggen mens penis går ut og inn.

Ja, sånn tror jeg det var.

Prinsesse Lea sa...

Ingen store overraskelser der, altså. Jeg er nesten litt skuffet; det er alltid så artig å lære noe helt nytt, noe man ikke kunne tenkt seg :D

ogjegbare sa...

Ja, det er alltid morsommere å gå rundt og pønske ut ville teorier selv, enn å faktasjekke...