tirsdag 10. mars 2009

Det blir ordnings straks altså

Laptopen min har konka. Det kunne ha blitt en ny vår for gammel-laptopen, men etter å ha brukt tjue minutter på å laste ned en ny versjon av Messenger, kom jeg på hvorfor jeg parkerte den.

Jeg har ikke råd til å kjøpe en stor og fin maskin som kan gi meg den kabalopplevelsen jeg fortjener (jeg forventer effektivitet i tiden i verdens rikeste land). Så da har jeg tatt en liten luksusfellen og kjøpt meg en sånn fin, hvit, mini-jukesemac. Asus eee 1000. Alt med tusen er bra, sånn tenker jeg.

Jeg hentet den på posten for litt siden, oi, så lett tenkte jeg da postdamen ga den til meg. Nå sitter jeg på jobb og kikker på esken.

4 kommentarer:

fru Storlien sa...

Denne blir vurdert her også. Så nå venter jeg i spenning på hva du synes!

ogjegbare sa...

Foreløpig er den bare pakket opp og satt på lading, men den ser overraskende liten ut. Og søt. Søt er vel ordet. Og enkel å putte i veska. Spent selv.

Anonym sa...

Jeg vil også i luksusfella, jeg trenger et nytt kamera. Hmmm...er det ikke feriepenger snart tro?

ogjegbare sa...

Ja, der er du i gang allerede. Du må bare si til deg selv at du snaaart får igjen penger på skatten, snaaart kommer feriepengene, jeg MÅ jo ha kamera uansett osv. Og så bare kredittkort, taste inn noen tall, tryll tryll!