lørdag 1. november 2008

Girl Talk griser med Grizzly Bear

Hip-hop med ristende rumper og Brooklyn-indie, mash og mix:


Denne hørte jeg altfor mye på forrige vinter. Men jeg tror ikke den er helt uthørt ennå.

Ofte synes jeg sånne mashups eller remix eller hva det nå heter, bare vil seg her og der, en hel låt blir for mye. Men her liker jeg comboen bedre enn låtene hver for seg.

Snakker om sola, her er låtene hver for seg:
Grizzly Bear, The Knife
Clipse feat. Slim Thug, Wamp Wamp (What It Do)

Også myspacen til Girl Talk, da.
Han var vel forresten på Øya i sommer, men det var ikke jeg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oioi, denne posten gir meg utrolig lyst til å prøve å koble deg med en venn av meg... hvis du kan like smånevrotiske fyrer i midten av 20-åra med hang til tegneserier, kjederøyking, mystisisme, indierock og alternativ hiphop... Skjeggete og barnevennlig. Jaja, jeg kan drømme om å være Cupid kan jeg ikke?

ogjegbare sa...

Haha! Og visst er det lov å drømme!