onsdag 22. oktober 2008

Underage smokers

Haha! Det er så godtvondt å se på småripsene røyke. Sigaretten sitter liksom ikke helt som den skal mellom fingrene, men hva gjør vel det. Et par tipakninger til, og de er gatas skrekk.


Jeg husker hvor tøff jeg selv ønsket å være da jeg begynte å røyke. Riktignok dreit jeg meg ut første gangen, jeg hadde ikke skjønt at man måtte trekke inn for å få fyr, jeg bare tok sigaretten og stakk den inn i flammen. Driti ut!!

Jeg har stjålet bildet fra Caleb Miller og fotobloggen hans, Chronicling of Days, har nettopp oppdaget den, koser meg.
Det var Arne som tipset meg om den, og han har også fotoblogg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brukar ofta smygkika på ungarna när dom hänger i gathörnen här i byn,hur dom ser ut och vad dom håller på med. Jag jobbar mycket med teckningar av de "små vuxna"just nu.det är de förtvivlade försöken att bli vuxna som är det som är mest rörande, kanske för att jag själv kommer ihåg hur just rökandet var en viktig del i processen

ogjegbare sa...

Ja, røyking var kjempeviktig. Problemet var at jo mer voksen man prøvde å framstå, jo mer understreket alt man ikke fikk helt dreis på, hvor ung man var. Som en ung jente i mors høye hæler, tre nummer for store. Vaklende, selvsikre skritt.

Og helt enig, visst er det rørende!