lørdag 25. oktober 2008

Nina Hemmingsson är din flickvän nu

De siste dagene har jeg kost meg med Nina Hemmingssons bok Jag är din flickvän nu. Jeg har tidligere lagt ut et par av rutene hennes, her og her.

Boka kan du forresten få kjøpt på norsk også, jeg bladde litt i den, men fant ut at jeg likte den svenske originalen bedre.
Uansett, da heter den Jeg er kjæresten din nå.

Jeg hadde tenkt til å si noe lurt, hva jeg liker med tegningene og poengene hennes, hvorfor jeg liker det. Fordi hun tar ting på kornet, som i den første ruta der likestilling og søppelsortering er samma skiten. Politisk korrekt mas, man måste väl få leva lite också. Eller den siste ruta, med den redde mannen.
Men nei, jeg vil ikke si så mye mer.

Klipp og lim:









2 kommentarer:

Anonym sa...

Nina är fin, finns förövrigt på Scous till utlån i alla fall en svenska versionen. Jag gillar speciellt hennes teckningar dom är så fint genomarbetade utan att vara petiga.

ogjegbare sa...

Så bra at biblioteket også har den svenske. Jeg liker også tegningene hennes. At det ser litt røft ut, men så er det ikke det likevel.