lørdag 8. januar 2011

Ond

Jeg blogger kanskje mindre, men jeg er så jævlig tilstede på Facebook, jeg plager vennene mine med statusoppdateringer om BARNET, hva gjør BARNET nå, hvor mye veier han, sov han godt i natt, sov jeg godt i natt, jeg oppdaterer og oppdaterer, jeg har trådløst nett og alskens plattformer, jeg er alltid på nett og klar.

Jeg skriver Lillegull tok nettopp på tærne sine for første gang!, og så ler jeg høyt og ondt og tenker på alle som synes det er så kjedelig at de blir sinna, fy faen hører jeg mer om den ungen nå sier de, og jeg bare MOHAHAHAHA!

7 kommentarer:

kristin sa...

Haha, sjukt bra. Kjør hardt på!

Thomas sa...

Haha!

Tirill sa...

Er du tilbake? Også har du ikke sagt fra før nå?
Håper virkelig du vil fortsette med oppdateringer, har savnet denne bloggen på ordentlig.
Gratulerer så mye med Lillegull!

Når det gjelder veske kommer jeg ikke på en sånn umiddelbart, men jeg skal jeg deg i bakhodet når jeg er ute på mine ukentlige nettsurfingvindusshopping.
:)

ogjegbare sa...

Jeg er bare litt sporadisk tilbake, så det virket voldsomt å annonsere comeback. Og det er fint å være savnet!

Ja, ha meg i bakhodet. Det har vært et årelangt prosjekt, og jeg er så redd for å ende opp med en eller annen slags motesak jeg skjønner er helt feil etter tre måneder.

fr.martinsen sa...

Skriv om bæsj også! Det liker de virkelig ikke å se, om lillegull har bæsjet og farge! skriv om fargen på den. Kanskje du får noen til å slette seg sånn at de kan snakke med venner i stedet.

Jeg har det! Skriv at du elsker mannen din, hjerte hjerte.

ogjegbare sa...

Ja, det er masse å ta av! Og når jeg føler at det blir nok elsker mannen min hjerte hjerte og Lillegull er hard i magen stakkars :(, så skal jeg variere med å skrive at jeg trener og hva slags mat jeg lager.

MOHAHAHA!

Anonym sa...

knis