torsdag 14. mai 2009

Paradise Folkehøyskole (tipper frilynt)

Her en natt drømte jeg at var med i Paradise Hotel. Det skjedde ikke så mye, jeg lå på en madrass ute, vi var en hel gjeng og jeg hvilte hodet på et vannvittig oransjebrunt, hardt, og antakeligvis litt for ungt mannebryst. Jeg husker at jeg tenkte at det var slitsomt å være så nær folk hele tiden, intimitetsgrensene mine fikk kjørt seg. Jeg var også litt bekymret for hva kjæresten ville mene om å legge hodet på brunoransje brystkasser. Men det er jo bare et spill, er det ikke det de sier.

De er så mye inntil hverandre i Paradise Hotel. Det er som folkehøyskole, men med tequila i stedet for en stor kopp te.

Men det ser ut som Petter har fått nok Paradise-kos.

2 kommentarer:

fr.martinsen sa...

Sidespor: Jeg blir så irritert over sånt språk som dette (i ingressen) "Ikke alle henger like mye ut vel tilbake i Norge"

ogjegbare sa...

Enig. Lek med språk er gøy, å faktisk ikke kunne språket man skriver på er ikke gøy.

Enkel huskeregel egentlig.