onsdag 7. januar 2009

Ikke 2009, not just yet.

Det nye året har ikke begynt ennå, selv om jeg føler at 2008 er over. Jeg er i limbo. Fortsatt på ferie en dag til, på en øy der snøen blåser opp i nesa når jeg går ut døra. Og klokka har ikke begynt å gå ennå, viserne hviler. Jeg sover, måker snø og drikker kaffe de få timene det er lyst.

Når det er mørkt ser vi på Little Britain, nå er det ikke flere sesonger å se, men det går bra. Vi sitter i sofaen og sier replikker til hverandre og ler så vi rister.

Jeg kunne skrevet replikkene her også, ledd og ledd, men så blir det du måtte nesten ha vært der, du måtte nesten ha sett det og jeg kjeder meg bare jeg tenker på det.

Og så er hodet fullt av andre ting som ikke har fått ord ennå, sånne ting som kan bli ødelagt hvis man prøver å sette navn på dem før man vet hva de er.

Ingen kommentarer: