lørdag 20. desember 2008

Tv-terapi

Jeg roter rundt på nettet og leter etter episoder av In Treatment, den går visst (eller har gått) på Canal+, men den har jo ikke jeg.

Den kommer på SVT på nyåret, sier Kristofer Lundström i Kobra.
De har møtt folk bak både In Treatment og den israeliske originalen Be Tipul.

Hver episode er en halvtimes "session", fem ganger i uka. Det blir mange episoder det. Førtitre i første sesong, faktisk.
Kan dette bli min Hotel Cæsar?


De femten første episodene ligger på youtube.

Jeg lurte på om det ville være kjedelig å se to mennesker snakke sammen i et rom i en halvtime. Men det er ikke det.
Det er ikke klamt en gang.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh, jeg så den serien i begynnelsen av desember, likte den så absolutt! det er rart hvordan så lange og tilsynelatende sillestående scener kan inneholde så mye

ogjegbare sa...

Jeg tenker det samme.

Har bare sett til og med episode 20, nå er jeg hjemme i jula og prøver å overtale lillebror til å laste ned for meg. Han nekter, han vil bare sove, dra på fest eller spille guitar hero.