onsdag 12. november 2008

Jassaa, det er saann de gjoer det

Naa vet jeg hvorfor jeg trodde han svenske dykke(r)instruktoeren floerta med meg. Han holder oeyekontakt litt for lenge.
Med alle oppdaget jeg ogsaa, eller veldig mange hvert fall.

Men for et triks. Det er jo genialt. Man har foelelsen av at noen floerter, men saa subtilt likevel. Litt usikker. Ikke de aapenlyse vitsene, sea snakes, honey, the only snakes you need to worry about are the trouser snakes! Hahahaha!

Nei, nei, bare et blikk som holdes litt for lenge. Ikke hver gang.
Jeg tror han holder rytmen med hvert tredje blikk, improviserer etter hva som blir sagt.

Toer man proeve selv? Kan jeg faa det til aa funke?
Vi kjoerer eksperiment!

3 kommentarer:

Synline sa...

Det enkle er ofte det beste, vet du ;)

Anonym sa...

Ja, kjør på! Øyekontakt slår sjeldent feil. Særlig sånn øyeflørting når man ser på hverandre i bilspeil... Det er sexy det. Og pretty plis rapporter om hvordan det går. :)

ogjegbare sa...

Synline: Saa sant, saa sant! Det virker jo hakket mer sofistikert ogsaa.

rullerusk: Jeg har ikke satt i gang ennaa, pysa, og ikke vet jeg helt hvem jeg skal sette i gang paa heller. Men oppdatering kommer!