lørdag 27. september 2008

Løsningsorientert blotting

Det er visst menn som står inne i buskaset ved Sognsvann og viser fram tissen sin. Gjerne når det begynner å bli sent, når det ikke er for mange folk der. Men litt folk må det jo være, blotting uten publikum blir jo bare en halvnaken, ensom mann i skogen.

Vi gikk tur en kveld, jeg og en venninne, det var høst, det var mørkt. Inne blant trærne hørte vi litt rasling, noen meter unna. Og så et lite lysglimt.

Og der, i mørten, sto det en fyr og lyste på tissen sin med lommelykt.

6 kommentarer:

fr.martinsen sa...

Det er et kjent cruisingområde på Sognsvann faktisk. Så kanskje han ikke blottet seg men viste frem varene?

ogjegbare sa...

Ja, det er sant! Jeg ser for meg at de cruisefolka er litt praktisk anlagt. "Her er sakene! Take it or leave it!"

Anonym sa...

jeg gikk tur med noen venninner oppe på Frognerseteren en gang, da det plutselig kom en mann hoppende ut av buskaset mens han dro seg i tissen og ropte høyt i falsett; Kjærlighet! Kjærlighet!

Det er veldig mye rart der ute i naturen.

ogjegbare sa...

Hahaha! Fantastisk! Lurer på hva han tenkte?

Anonym sa...

Ja, det har jeg jo lurt på mye og lenge. Man skulle jo ha spurt, selvfølgelig. Men vi reagerte omtrent som forventet, vi hylte mye i falsett vi også, og så løp vi. Merkelig, det er jo ikke som om han kunne gjort oss noe. Og så jeg som har et ganske anstrent forhold til skog fra før av, det ble jo ikke bedre, akkurat :D

ogjegbare sa...

Ja, lurer på hva som hadde skjedd hvis dere bare hadde stått der:

"Ja, kjærlighet? Hva mener du?"

Lurer på om eventyr om tusser og nøkken og troll egentlig var historier om blottere og cruising i skogen, pakket litt pent inn for å forklare at "skog, det må du passe deg litt for, jenta mi".