mandag 29. september 2008

Björn Gustafsson, jeg må le

Hvis Björn Gustafsson var fast vare i Løvebakken, hadde det blitt hjemmekveld hver lørdag. Nei, nå tuller jeg, vi har jo nett-tv. Men jeg ler godt.

Han er flink til å være brat, det er top notch. Jeg synes jo det er gøy med svenske gutter, kommer de fra en annen planet og ikke bare fra over kjølen?


Gustafsson er med i den svenske versjonen av Løvebakken, Parlamentet på TV4.

Du så ham kanskje under den internasjonale finalen i Melodi Grand Prix fra Beograd i år? Han leverte de svenske poengene, gjorde seg morsom ved å forsøke å gi tolv poeng til Sverige, være altfor gira, nervøs og snakke dårlig engelsk. Vet ikke om hele Europa tok den, vet man ikke at han er komiker er det kanskje litt ugreit.


Jeg synes det var gøy, jeg.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh herregud, den øverste var morsom! Nå våknet jeg endelig, en time etter frokost, takk for lattervekkeklokken! :-D

Jeg har alltid likt Gustavsson, han var eneste grunnen til at jeg holdt ut Bård og Harald et stykke lenger enn jeg egentlig ville. Holder den rette balansen mellom utagering og underspill, synes jeg.

ogjegbare sa...

Ja, han er helt fantastisk!

Men har han vært med Bård og Harald? Og så har jeg klart å ikke få det med meg? I så fall er jo det helt forferdelig. Jeg husker bare han andre svensken, som også var dritartig.

Anonym sa...

Var det en annen svenske? Hvilken da isåfall? Haha, kanskje jeg blander det sammen. Typisk meg å tro at to er en, eller en er to, eller enda flere. Jeg er en surrekopp. Men hvis det var to var han andre også morsom :D

Anonym sa...

Kjapp googling: Det er faktisk to! Men begge heter Gustafsson, og begge er tynne og lyse, så jeg synes ikke det var så rart jeg tok feil. Haha, jeg trodde bare Robert hadde fått lengre hår, men så var det Bjørn. Lurer på om de er i slekt?

ogjegbare sa...

Haha! "Synes alle de svenskene er helt like jeg, ser ikke forskjell på'rem" :D

Robert Gustafsson, ja - det høres kjent ut. Tror jeg må youtube-nerde litt etter gode klipp med ham også. Det var et innslag i åpen post jeg husker jeg lo mye av, om en slags svensk ekspedisjon til verdensrommet? Rymden?